Käytämme evästeitä tarjotaksemme mahdollisimman hyvän käyttäjäkokemuksen. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.
Etusivu
Etusivun pääkuva ja linkkilista
Etusivu Otsikko Kuinka voimme palvella
KUINKA VOIMME PALVELLA?
Asiointi
Verkossa voit varata
- Työterveyshoitajan lähi- ja etävastaanottoajan
- Työterveyshoitajan soittopyynnön
- Työfysioterapeutin vastaanottoajan
- Hoidon tarpeen arviointi
- Ajanvaraus- ja ajanperuminen tarvittaessa
- Muut kyselyt koskien ajanvarauksia
Etusivu ohje
Ajankohtaista
Siun Työterveys NPS
NPS-mittari kuvaa suositteluhalukkuutta
Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Siun työterveyden palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat Siun työterveydellä on. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä ja yli 50 arvoa voidaan pitää erinomaisena.