Etusivu Otsikko Kuinka voimme palvella

KUINKA VOIMME PALVELLA?

Asiointi

Verkossa voit varata
  • Työterveyshoitajan terveystarkastusajan (lähi- ja etävastaanotot)
  • Työterveyshoitajan soittopyynnön (esim. laboratoriotutkimustulokset)
  • Työfysioterapeutin vastaanoton

 

  • Ajanvaraukset
  • Hoidon tarpeen arviointi
  • Lausunto- ja todistusasiat
  • Lääkäreiden ja työterveyspsykologien vastaanottoajat vain palvelunumeron kautta

Etusivu ohje

Siun Työterveys NPS

NPS-mittari kuvaa suositteluhalukkuutta

Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Siun työterveyden palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat Siun työterveydellä on. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä ja yli 50 arvoa voidaan pitää erinomaisena.