Etusivu Otsikko Kuinka voimme palvella

KUINKA VOIMME PALVELLA?

Asiointi

Etusivu ohje

  • Sähköinen ajanvaraus
  • Videovastaanotto
  • Kiireetön yhteys omaan hoitajaasi

 

  • Työterveyshuoltoyhteistyön dokumentit
  • Yhteydenpito työterveyden ammattilaisiin

Siun Työterveys NPS

NPS-mittari kuvaa suositteluhalukkuutta

Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Siun työterveyden palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat Siun työterveydellä on. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä ja yli 50 arvoa voidaan pitää erinomaisena.